»Fotografije kot take med sabo in z gledalci odpirajo dialog in omogočajo množico interpretacij. Po eni strani so popolni konstrukti, rebusi, po drugi strani pa delujejo kot zamrznjeni trenutek sredi delovne mize pedagogov, raziskovalcev, ustvarjalcev in vseh drugih sodelavcev Univerze v Ljubljani.«
»Zakaj nenehno delam in kako naj samo sem, je izhodiščno vprašanje, ki si ga je ob pripravi razstave Brezčas zastavljala fotografinja Emina Djukić.«
»Sontagova pove, da nam fotografski aparat daje lažni občutek soudeleženosti v svetu, občutek nadzora, obvladovanja situacije, zbiranja sveta.«
»To je nujen del pedagoškega izobraževalnega procesa.«
»Druga stvar je naučiti se kolektivnega sodelovanja.«
»Šolska razstava je eno, ker pa je ta vendarle kurirana, pa se pojavi stik z naslednjim korakom, se pravi z vstopom na trg, z življenjem po akademiji.«
»Odzivi so zelo dobri, da je razstava celo boljša kot lanska. Podobno kot lani pa odpira drugo pozicijo razstave.«
»Podobno kot lani pa odpira drugo pozicijo razstave. Velikokrat imamo namreč težavo z utemeljevanjem, ker gre za šolsko razstavo, ampak smatramo, da to ni več samo šolska razstava.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju